.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقای رئیس جمهور! فردا خیلی دیر است!
رئیس جمهور در آمل گفت: بزودی درباره گرانی و عواملی که علاقه مندند اجازه ندهند ملت ایران حرکت توفنده خود را ادامه دهد با مردم صحبت خواهم کرد! و اما این صحبت ها چه تاثیری در ارزان و گران شدن مایحتاج عمومی خواهد داشت...

رئیس جمهور در آمل گفت: بزودی درباره گرانی و عواملی که علاقه مندند اجازه ندهند ملت ایران حرکت توفنده خود را ادامه دهد با مردم صحبت خواهم کرد! و اما این صحبت ها چه تاثیری در ارزان و گران شدن مایحتاج عمومی خواهد داشت، بعد ازصحبت رئیس جمهور مشخص خواهد شد؛ و تا آنروزکه رئیس جمهور درباره گرانی بگوید، و یک کسی پیدا بشود که قصه ارزانی را فراموش کرده و نرخ ها را ثابت نگهدارد که بالاتر نروند، آنهایی که نمی توانند گران بخرند و مصرف کنند، همچنان به نخریدن و مصرف نکردن خود ادامه دهند، و ضمن تماشای گوشت و مرغ  و تخم مرغ در ویترین ها، به حرف های رئیس جمهور توجه و گوش کرده، به قیمت فردا امروز نسیه بخرند!

و اما رئیس جمهور در قسمت دیگری ازسخنان خود، در خصوص برخی اعتراضات به نوع مدیریت مسئولان محلی با اشاره به اینکه استاندار به نمایندگی ازرئیس جمهور اختیار تام دارد که اگر مسئولی  در خدمت مردم نبود عذر او را بخواهد، گفت: و اگر خدای نکرده در جایی مسئولی در کنار مردم نباشد و به مردم خدمت نکند، در دولت متعلق به شما جایگاهی نخواهد داشت!

و حال اگر خدای ناکرده و بر فرض محال، استانداری همراه مردم بود و اما در خدمت مردم نبود، و یا استانداری نه با مردم بود و نه در خدمت مردم، و یا استانداری همراه و در خدمت مردم بود، اما خدمت کردن بلد نبود و تجربه و تخصص مدیریت و استانداری نداشت، تکلیف مردم چیست؟!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.852 seconds.